Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

El MEV inaugura la seva nova recepció

El proper 18 de maig s'inaugurarà la nova recepció del MEV, acció que culmina amb el projecte L’Art Medieval + Digital.

La nova recepció busca ser un espai de trobada i d’acollida obert a totes les persones i entitats de la ciutat de Vic. Un espai còmode dotat de recursos interactius que enriqueixin l’experiència del visitant, una botiga dirigida per la llibreria Foster&Wallace, una cafeteria oberta a tot el públic i un gran vídeo wall. La seva inauguració oficial amb les autoritats tindrà lloc el proper 18 de maig a les 12h, en motiu del Dia Internacional dels Museus.

El passat 2022, el MEV va presentar el projecte MEV, L’ART MEDIEVAL + DIGITAL, una línia de treball que es volia focalitzar en la digitalització del Museu dins del Pla Estratègic 2020-2030. Aquest projecte, que compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i de la Diputació de Barcelona, és una important aposta per la digitalització que constava de tres fases: la creació d’una sala immersiva, la renovació de la pàgina web i la remodelació de la recepció. Aquesta última acció és la que culmina el projecte.