Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

Mor l’exdirector del MEV, el Rvd. Miquel dels Sants Gros

Mor el Rvd. Miquel dels Sants Gros que va ser director del Museu Episcopal de Vic durant vint-i-quatre anys.

El Rvd. Miquel dels Sants Gros va ser director del Museu Episcopal de Vic durant vint-i-quatre anys. Va assumir el càrrec el 1978, després de la mort del Dr. Eduard Junyent, i el va exercir fins l’any 2002. D’entre les tasques que va assumir al MEV, destaca la d’investigador, especialment sobre litúrgia tardoantiga i medieval.

Va publicar diferents estudis sobre les col·leccions del MEV,  com “Museu Episcopal de Vic. Pintura i escultura romànica”. Actualment, exercia els càrrecs de canonge arxiver i de director de la Biblioteca Episcopal de Vic.

La missa exequial se celebrarà el divendres, 3 de maig, a les 4 de la tarda a la catedral de Sant Pere de Vic.

Més informació: https://www.bisbatvic.org/ca/noticia/necrologica-del-molt-illustre-rvd-miquel-dels-sants-gros-i-pujol