Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

Regala Cases d’Oliba

Cases d'Oliba és un regal perfecte per descobrir el patrimoni cultural de la Catalunya Interior. Es tracta d'una targeta regal en forma d'entrada conjunta que permet visitar 7 joies del nostre patrimoni: la Basílica de la Seu de Manresa (Bages), el Monestir de Santa Maria de l’Estany (Moianès), la Catedral de Sant Pere de Vic (Osona), el Museu Episcopal de Vic (Osona), el Monestir de Sant Pere de Casserres (Osona), el Monestir de Santa Maria de Ripoll (Ripollès) i el Monestir de Sant Joan de les Abadesses (Ripollès).

Un cop adquirida la targeta regal, el comprador pot escollir amb quin format vol obtenir l’obsequi: si escull el format «targeta» -per un preu de 30 euros- la rebrà a l’adreça postal que indiqui en un període d’entre 3 i 6 dies. Si opta pel model «val» -amb un cost de 25 euros- la podrà imprimir o enviar per correu electrònic a la persona regalada. En tots dos casos, l’import del conjunt de les entrades suposa un estalvi del 30% sobre el preu original de les entrades a cada equipament.

Cases d’Oliba és una iniciativa que vol donar a conèixer el patrimoni amb arrels mil·lenàries que guarda l’empremta del bisbe i abat Oliba (971-1046). Més enllà de la seva dimensió d’espais per al culte, aquests monuments són autèntics tresors patrimonials. Aquesta iniciativa del departament de Patrimoni Cultural del Bisbat de Vic es va presentar l’estiu de 2020.