Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

II Jornada Patrimoni i Digital

PATRIMONI & DIGITAL. Transformació i respostes per a l’era postcovid

La pandèmia ha provocat que les institucions de patrimoni s’hagin vist obligades a girar la vista cap al recurs del contacte en línia, sempre emergent però sempre secundari. Visites virtuals, sessions educatives remotes, turisme a través de la pantalla, treball ingent amb les dades… Com es comportarà ara el públic envers l’oferta patrimonial? I les escoles? I els investigadors?

La segona Jornada Patrimoni & Digital proposa un espai de debat entre els professionals que han hagut de trobar solucions als nous reptes. Un lloc on presentar com les institucions i empreses culturals grans i petites han engegat nous formats de relació amb els públics, des d’exposicions virtuals fins a activitats educatives en línia; des de noves sales immersives fins a la digitalització en 3D.

RECUPERA LA JORNADA A TRAVÉS D’AQUEST ENLLAÇ

Torna la jornada on conflueixen el món del patrimoni i les noves tecnologies: Patrimoni & Digital. Tindrà lloc al MEV, Museu d’Art Medieval de Vic, el dia 28 d’abril. Tot un dia en el qual es combinaran presentacions de projectes, taules rodones-taller i un espai d’intercanvi entre professionals, institucions i empreses culturals i tecnològiques. Exposicions virtuals, gestió de dades, turisme i educació en línia seran alguns dels temes tractats.

Si vols saber més sobre la jornada, consulta el web:
www.patrimoni.gencat.cat/patrimonidigitalvic

Organitza: MEV, Museu d’Art Medieval i Agència Catalana del Patrimoni Cultural (ACdPC). En el marc del projecte Mev, L’Art Medieval + Digital.