El Mercat Medieval passa pel MEV

Com cada any, el MEV ha preparat una programació especial per a tots els públics pel Mercat Medieval, que enguany se celebrarà del 4 al 8 de desembre. Vine al MEV i gaudeix de totes aquestes activitats!

Jocs medievals al vestíbul

Al MEV t’ensenyarem jocs medievals com l’Alquerc, el Molí de Nou, el joc de la Guineu i les Oques i d’altres de més antics, com el Senet egipci. Fa més de 4000 anys que juguem jocs de taula, vine i descobreix-los!
Durant tots els dies del mercat i durant tot el dia

Endevinalles del cel i de l’infern

Acompanyats d’un àngel i un dimoni, descobrirem les obres del museu a través d’endevinalles inspirades en La Divina Comèdia de Dante i crearem els nostres propis personatges!
Activitat familiar. Preu: 4€/participant
4, 6 a les 10:30h

Contes medievals

En Joan de Bover “Bouí” ens transportarà al món màgic dels prínceps, les princeses i els cavallers, a més d’altres personatges que surten als contes de fa mil anys!
Activitat gratuïta
6 i 7 a les 12h i a les 16:30h

La llegenda del Nadal en família

Què van descobrir els tres reis savis d’Orient? Què va somiar Josep? Per què tenen ales els àngels? Amb aquesta visita coneixerem l’origen de la tradició del Nadal i els Reis.
Activitat familiar. Preu: 4€/participant
5 a les 10:30h (no es fa tots els diumenges)

Visió Romànica

Una visita guiada exclusiva per descobrir la col·lecció d’art medieval del museu i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya per contemplar la ciutat de Vic.
Preu especial Mercat Medieval: 4,25€/persona (menors de 10 anys gratuït)
4, 5, 6, 7 a les 15:30h

Art i pandèmies

En aquesta visita pretenem establir un diàleg entre l’episodi de Pesta negra, que al segle XIV va provocar la mort de gairebé un terç de la població europea, i l’actual pandèmia de la COVID-19. Dos moments de la història que han tingut un important ressò en la producció artística.
Dissabte 4 a les 12h
Activitat gratuïta amb el preu de l’entrada