Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

Prorrogada l’exposició Bèsties fins el 15 de setembre de 2024

Publicació Bèsties

Prorrogada l’exposició Bèsties fins el 15 de setembre de 2024

Gràcies a l’èxit de visitants de l’exposició ‘Bèsties. Els animals en l’art medieval del MEV’, la mostra es pròrroga fins al 15 de setembre del 2024.

Gràcies a l’èxit de visitants de l’exposició ‘Bèsties. Els animals en l’art medieval del MEV’, la mostra es prorroga fins al 15 de setmbredel 2024. Això fa que sigui l’exposició temporal amb fons propi del museu amb més durada de les que s’han portat a terme fins ara.

‘Bèsties’ es va inaugurar el 29 de març del 2023 i, fins ara, l’han pogut veure més de 12.000 persones. Està comissariada pels conservadors del museu Marc Sureda i Judit Verdaguer. En paral·lel a la mostra s’ha desplegat un complet programa d’activitats que ha servit per treure del museu i acostar a tots els públics l’objectiu d’aquesta singular exposició: descobrir el simbolisme que els animals han tingut en l’art medieval, però també com, en l’actualitat, encara continua vigent.

Pel que fa a la publicació del llibre ‘Bèsties’ basat en l’exposició, també ha tingut una molt bona rebuda. Al pròleg del llibre, el director del museu, Oriol Picas, diu que la gran acollida de la mostra per part de públics molt diversos “ens fa adonar que l’art i la cultura medievals ens poden interessar a tots si els que treballem al MEV sabem escollir els temes de les nostres exposicions auscultant el batec dels nostres temps”.

La publicació la podeu comprar en el mateix museu, a diverses llibreries o en línia