NOVETAT! Una immersió al món medieval

En aquesta visita els alumnes entren a la nova sala immersiva del MEV per començar un viatge al passat de fa mil anys i poder passejar per l’interior de l’antiga catedral romànica de Vic. Posteriorment, a les sales del museu i a través de les obres i materials educatius diversos, s’introduiran conceptes com el feudalisme, la vida quotidiana, l’art i el pensament medieval, i com tot això connecta amb el nostre present. Amb una mirada des de l’avui, veurem el món de fa mil anys. Activitat pensada per alumnes de Cicle Superior de Primària.

Temps de durada

75 € cada activitat per grup-classe

1,25 € alumne (programa Indika)

Horari activitats