Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

VICUS. Una ciutat en joc!

Una nova activitat de gamificació pensada perquè els alumnes descobreixin l’època medieval a través del joc. Vic s’ha fet gran i el rei Pere III ha iniciat les obres de millora de defensa de la ciutat. Amb dinàmiques de joc de rol cada alumne assumeix el paper d’un personatge i amb un breu recorregut pel Vic medieval descobrirem el territori on viuen els diferents estaments socials. Reunits en un consell municipal els principals grups socials hauran d’arribar a un acord per a la construcció d’un edifici medieval. Vosaltres, els vigatans, sigueu nobles, religiosos, burgesos o pagesos, teniu l’obligació d’aconseguir que les obres arribin a bon terme. Un joc de proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu entre tots serà clau per arribar a un acord. Aquesta és la vostra missió!!
Recomanada per CS de primària i ESO
Activitat dissenyada pel MEV en col·laboració amb Nacho Maté, professor de Secundària.
Amb el suport de la Generalitat de Catalunya per a projectes educatius innovadors.

Temps de durada

95€ per grup-classe
1,25 € alumne (programa Indika)

Horari activitats