Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

Les estacions del MEV: la primavera

L’activitat s’estructura entre les sales d’arqueologia i la sala de didàctica. Alguns aspectes del món del teatre, com són l’escenificació, l’expressió i la gesticulació, ens acompanyen en un viatge al passat. Tenim l’oportunitat de conèixer els objectes de les cultures més antigues del Museu: neolítica, ausetana, egípcia i romana. Finalment es realitza una experimentació pràctica escenificant i representant alguns aspectes de les cultures que hem descobert. (Dissenyada amb l’Institut del Teatre de Vic). Recomanada per CI i CM.

Temps de durada

75€ cada activitat per grup-classe

Horari activitats
Matins i tardes de dimarts a divendres. Es prega la màxima puntualitat per al bon desenvolupament de l’activitat