Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

Ciència i Art: els colors del romànic

Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys a l’hora de fabricar els pigments que donaven color a les seves obres, la majoria procedien de la natura (minerals, vegetals o animals) però d’altres eren artificials creats per alquímia. Gràcies a l’estudi químic descobrirem que molts pigments eren locals, però altres eren colors exòtics que arribaven de l’altra punta de món. Finalment farem una proposta plàstica on aplicarem la tècnica del tremp. Recomanada per CM, CS i ESO.

Temps de durada

Preu
75 € cada activitat per grup-classe

Horari activitats