Presentació del llibre “Esperit de Trementina”

El MEV, juntament amb la llibreria Foster&Wallace, presentarà el llibre "Esperit de Trementina", de Lluís Llord a la recepció del museu.

Al llarg dels segles hi ha hagut remeieres, herbolàries i sanadores. Al Pirineu, aquestes dones eren les trementinaires. Un anhel de llibertat les duia a viure al marge, com viuen al marge les herbes que collien, i el desplaçament els era obligat: de l’Urgell a la Fenolleda, passant pel Quebec, Esperit de trementina és la història de tres generacions de trementinaires que viuen una vida dura, lliure i rica. La història petita i la gran història s’entrellacen en les vides de la Cecília, la Janina i la Bet. Presentació a càrrec del seu autor Lluís Llord conversant amb Eva Marichalar-Freixa (de L’Estrangera).

Dimarts 18 de juny a les 18:30h

Activitat gratuïta