Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat
Visites
Per als nens
Abans de fer la visita, us recomanem que tingueu en compte el temps disponible i els diferents itineraris que us proposem i que segons els vostres interessos trieu entre l’oferta de visites guiades, activitats i exposicions. Escolliu el vostre recorregut amb les aplicacions disponibles o la web mòbil.
Recorreguts
Una magnífica col·lecció d’obres mestres de pintura i escultura del romànic i del gòtic català, juntament amb unes destacades col·leccions d'arqueologia, orfebreria, teixit, forja, vidre i ceràmica. Un fons de valor excepcional integrat per més de 29.000 peces.
No importa qui siguis o quina edat tinguis, hi ha moltes maneres de descobrir com eren els nostres avantpassats, què feien, com vivien i què pensaven, ho pots fer en línia o també al museu, on us esperen diverses propostes participatives per viatjar al passat amb visió de present.
Conferències, visites guiades, recorreguts temàtics, tallers, cursos.... Descobreix les col·leccions permanents i les exposicions temporals que organitza el museu a través d’una àmplia oferta d’activitats adreçades a tots els públics.
El PAD serà un espai per impulsar el jove talent d’artistes que reinterpretaran les peces medievals en format digital. Durant la jornada hi haurà tallers de creativitat per les famílies. En paral·lel, l’alumnat de l’Escola d’Art de Vic, de la Universitat de Vic i de Téknos faran la seva interpretació digital de les obres de l’exposició. El resultat dels dos concursos s’exposarà en el marc de La Prèvia del Medieval (del 30 de novembre al 2 de desembre). També es farà una activitat de digitalització 3D per a famílies.