Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

El So de les Cases

Música

El MEV serà un dels escenaris de la setena edició del So de les Cases de Vic. El primer cap de setmana de juny podreu gaudir de l’actuació del duet de corda “Aupa Strings”.

Aupa Strings és violí, és violoncel, és música clàssica. Però també és rock, funk, jazz, reggae, composició. Una companyia musical que traspassa les barreres de la tradició recorrent escenaris de tres continents des de 2009 i compartint la seva música en festivals, auditoris, sales de concerts o teatres. Fusion Strings és una sessió musical que parteix de la música afroamericana en format duo. El rock dels 70, 80 i 90 s'equilibra amb el reggae i els jazz standards clàssics s'animen amb el soul-funk. Un projecte sense límits que pot portar-te on desitgis.

El So de les Cases és un projecte que combina dos dels elements més rellevants de la ciutat, el patrimoni arquitectònic i la música.