Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat
Visites
Per als nens
Abans de fer la visita, us recomanem que tingueu en compte el temps disponible i els diferents itineraris que us proposem i que segons els vostres interessos trieu entre l’oferta de visites guiades, activitats i exposicions. Escolliu el vostre recorregut amb les aplicacions disponibles o la web mòbil.
Recorreguts
Una magnífica col·lecció d’obres mestres de pintura i escultura del romànic i del gòtic català, juntament amb unes destacades col·leccions d'arqueologia, orfebreria, teixit, forja, vidre i ceràmica. Un fons de valor excepcional integrat per més de 29.000 peces.
No importa qui siguis o quina edat tinguis, hi ha moltes maneres de descobrir com eren els nostres avantpassats, què feien, com vivien i què pensaven, ho pots fer en línia o també al museu, on us esperen diverses propostes participatives per viatjar al passat amb visió de present.
Conferències, visites guiades, recorreguts temàtics, tallers, cursos.... Descobreix les col·leccions permanents i les exposicions temporals que organitza el museu a través d’una àmplia oferta d’activitats adreçades a tots els públics.
Torna el DIM amb una programació ben especial! Ho celebrarem del 17 al 18 de maig.
Nit dels museus
Portes obertes durant tota la nit, música en directe de la mà d’EMVic, coreografies grupals i duos de dansa de diferents estils amb Estudi de Dansa Thaïs, sessió de ioga amb LaShala, jocs de taula a càrrec d’Osona Juga, espai familiar on crear máscares amb els més petits de la casa, visites guiades especials, presència d’Arnau II Lo Trobador per amenitzar la nit i pintura al fresc en directe amb Violant Bonet. Tot això acompanyat d’un sopar d’entrepans a La Cafeteria del MEV!
Dissabte 17 de maig de 20h a 24h
Gratuït
Dia dels museus
Celebrem el Dia Internacional dels Museus amb una jornada de portes obertes! Vine a descobrir la nostra exposició “A taula!” amb visites guiades especials al llarg del matí. Una oportunitat perfecta per gaudir de l’art i la cultura en un ambient obert i participatiu.
Diumenge 18 de maig de 10h a 14h
Gratuït