Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

Noves activitats educatives per al curs 2022-2023

El MEV encara el curs que ve amb novetats. Destaquen dues noves activitats educatives sobre el món medieval, que s'acompanyen amb la visita a la sala immersiva del Museu, una eina que permetrà contextualitzar les obres del MEV a l'edat mitjana. A partir d'aquesta visita, es farà un recorregut per l'art, la història i el pensament de l'edat mitjana.

Així mateix, també s'estrenarà una nova activitat sobre museus i tecnologia. Com funciona un museu del segle XXI? Com s’utilitzen les noves tecnologies, com la digitalització d’obres d’art i les impressions 3D, per estudiar l’art? Aquestes són algunes de les preguntes que es respondran en aquesta activitat, que acabarà amb un taller de digitalització.

El Museu, a més, continuarà col·laborant amb agent del territori com l'espai Vicpuntzero, el Servei Educatiu d'Osona o el Departament d'Educació per continuar oferint activitats conjuntament.