Si esteu al Museu utilitzeu aquest menú per consultar obres, o seguir recorreguts que hagueu creat

Comprar entrades

El club de lectura de les bèsties

El MEV i la Biblioteca Pilarín Bayés han organitzat un club de lectura inspirat en la nova exposició temporal del Museu "Bèsties. Els animals en l'art medieval". Aquest club de lectura comptarà amb tres sessions. Cadascuna d'elles treballarà una obra literària diferent relacionada amb les bèsties. Les sessions conclouran amb una visita a l'exposició temporal del MEV.

Llibre de les bèsties de Ramon Llull

Conductora: Marta Simon, llibretera

Llibre de les bèsties és una narració breu de caràcter trobadoresc que forma part del Llibre de les meravelles. Una sàtira sobre la lluita pel poder, una crítica de la societat del final del segle XIII representada al·legòricament pel món dels animals.

24 de maig de 2023 a les 18.30h

Lloc: Biblioteca Pilarin Bayés

26 de maig a les 17.30h visita a l’exposició Bèsties. Els animals en l’art medieval del MEV

Ànima de Wajdi Mouawad

Conductora Rosa López, bibliotecària

Quan en Wahhch Debch descobreix la seva dona assassinada, es queda paralitzat fins que, esperonat per l’abisme que s’ha obert a la seva memòria, es llança cap a una irracional cacera de l’home seguint l’olor sagrada, mil·lenària i animal de la sang vessada.

27 de setembre de 2023 a les 18.30h

Lloc: Biblioteca Pilarin Bayés

29 de setembre a les 17.30h visita a l’exposició Bèsties. Els animals en l’art medieval del MEV

Distòcia de Pilar Codony

Conductor: Jordi Sunyer, periodista

Amb l’assistència de l’autora.

Aquesta és una història d’amor entre dues vaques. També és la història d’uns quants parts complicats, i de maternitats doloroses. És una història de decisions difícils. I és també una història de connexions inesperades.

30 de novembre de 2023 a les 18.30h

Lloc: Biblioteca Pilarin Bayés

1 de desembre a les 17.30h visita a l’exposició Bèsties. Els animals en l’art medieval del MEV

Activitat amb inscripció prèvia:

b.vic.pb@diba.cat

Amb el suport de: